back to reality



Nu har tjejerna åkt och det är tomt och back to reality. Synd. Vi har haft en fantastik helg med allt möjligt. Väldigt nöjd. Det är kul att turista i sin egen stad när man bor i Paris! Det var tungt att gå upp ur sängen imorse. Tjejerna tog taxi halv 5... som tur va fick jag sova två timmar till. Helt ok dag i skolan. Lisa drog (nästan) en spontanare idag på lunchen. Men det är än så länge hemligt vad hon gjorde.

Sen har jag pluggat och deppat över att jag inte är bra på franska. Var nog bättre innan jag kom hit känns det som nu när jag har fått tillbaka mina resultat på nationellaprovet. Man får ju inte precis betyg i att förstå sin madame, för det gör jag ju faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0