jag är nöjd och glad

YES! Jag har skrivit ihop mitt arbete på FFK som är 50 poäng av kursen. Kan ju inte säga att jag direkt har lagt ner femtio timmar på mitt arbete... Men nu är det mycket, mycket närmare att bli klart än vad det var i morse. Ska bara finslipa och skriva avslutning och fixa filmer. Men jag har det lätta kvar. Förtuom att lära sig allt utantill...!

Jag ser ljuset i tunneln så att säga. Imorgon ska jag och Vera ta upp våra missade museum besök och besöka marknad/marknader, ja vi får se. Man hinner rätt mycket på en dag! Trodde inte jag skulle få något plugg gjort när jag blev sjuk igen, men nu har jag fixat lite och allt känns mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0