saknar er redan





Nu har jag lämnat trygga och bekväma Sverige igen där man myser med familjen och Tello och kommer inte tillbaka förrän om nio veckor. Men på de nio veckorna händer mycket. Tjejerna kommer på torsdag, sen blir det London och sen lov och kanske Trouville. Det är mitt liv de närmaste veckorna. Jag måste bara klämma in lite skolarbete där emellan. Tråkig dag idag, det regnade, mådde inte bra och hade skolarbete att göra som bara blev dåligt när jag gjorde det. Hoppas på en bättre dag imorgon då vi ska ha yoga på idrotten. Spännande!

Min helg i Sverige var i alla fall jättebra. Åt påskmiddag, pappa grillade fast det regnade (hehe vems fel var det?), var på sommarstugan, busade med Tello, gosade med Tello, gjorde allt med Tello, myste med familjen, hälsade på farmor och farfar där kusinen och Alvin var, träffade kompisar och bada bastu och åt mat med en fin Emma.

Kommentarer
Postat av: Hans

Tello är den sötaste av alla i världen, fast väldigt busig ibland

2012-04-11 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0