sverige

Tja, alltså att vara hemma, det är skönt... Speciellt när man har en ny familjemedlem. Idag har jag vaknat upp ur min stora och sköna säng när solen siprrade genom persiänerna. Åt svensk frukost, alltså fil och müsli. Gott! Sedan var jag och pappa på promenad med Tello. Så himla mysigt. Efter det lekte jag lite med Tello och sen körde pappa mig till IP. Där träffade jag lite delar av mitt fotbollslag och tränare, men för att speciellt träffa bästa Emma! Woho, så kul att se dig. Så vi hängde. Snackade massa och åt mat! Nu ligger jag i min säng. Har fikat med te och kaka. Jag njuter för fullo. Ikväll blir det lamytterfilé, det bästa som finns! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0