alla hjärtansdag



Alla hjärtansdag idag och vi på svenska skolan har egoboostat oss själva med att göra hjärtan som alla har skrivit fina komplimanger på. Blev så himla glad av alla! Fast vissa var mer personliga än andra. Kan ju dock inte klaga eftersom jag inte heller kan skriva någon personligt om alla 60 elever. Däremot tycker jag det är lite synd! Hade velat göra det. Hann dessutom inte skriva på alla. Men jag tycker om er lika mycket ändå!!!

Så jag och Kajsa unnade oss en kaffe efter skolan och sedan lite shopping. YEAH! Vi singlar får ta vad vi har...

Idag är det bara tre dagar kvar i skolan till lovet. Känns helt galet att det redan är lov! Lovet ska spenderas i Trouville med min madame, men Lovisa ska med några dagar. Tur det! Sedan får jag vara en helg i Paris också. Kommer bli så himla skönt med lov. Kan ju inte säga att studiemotivationen är på topp. Saknar min pluggkompis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0