faire du jogging

WOHO! Idag tog jag mig samman och joggade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dock i två minusgrader så fick blodsmak i halsen för det var så kallt... (eller är det för jag har värdelös kondition?). Men är så stolt över mig själv!

Annars händer det inte så himla mycket. Bara för att man bor i Paris händer det inte grejer varje dag. Plus att eftersom värsta istiden har kommit hit är det inte så kul att vara ute... Shoppa kan man ju, men pengar vill man spara... Fika kan man ju, men pengar vill man spara (+ man vill inte rullar fram när man kommer hem)... Så det enda alternativet är att titta på serier! Eh, eller ja... plugga. Men det är inte lika kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!! såå jävla sant!! plugga näää, dator jaoo, pengar BORTAAA efter månad?! haha ska köpa hunt stövlar snart och bränna ännu mer pengar jippiiii, längtar tills du kommer till london, fyyy fan vad vi ska partyyyyaa <3 saknar min beckieeee

2012-02-08 @ 15:57:45
Postat av: Ingela

Fransmän och damfotboll!! De vet inte vad de går miste om, ge inte upp Rebecka. Någon måste ju känna till denna ädla sport - damfotboll - och inse att de får ett kanontillskott med dig i laget. Kan verkligen inte skolan hjälpa dig?? Tyvärr är mina kontakter i Paris = 0. KÄMPA PÅ!Kram Ingela

Ps. Vi vann första träningsmatchen, mot Sjöbo IF igår.

2012-02-12 @ 11:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0