l'exercise physique



Hola chicas (ja förutom pappa då)!

Just nur är jag superduperglad för jag har idrott och rört på mig. Jag blir (nästan) alltid jätteglad efter jag har tränat och nu är livet en dans på rosor! Måste dra igång med träningen. Nu hittar jag till parken nära mig, så nu kan jag jogga dit i alla fall. Sen vill jag hitta friskis och svettis-pass eller zumba-pass, ja eller liknande som jag kan gå på! Fotbollen får vi se hur det blir... Ser ganska mörkt ut. Så himla synd!

Nu däremot ska jag äta min madames super goda kaka som hon bakat och dricka te och se på serier!

Puss

Kommentarer
Postat av: alice

SÅ SNYGG

2012-02-03 @ 18:43:32
URL: http://aliceo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0