aujourd'hui, c'est vendredi


Lånar snygg-alices bilder (hoppas det är är okej? Hoho, sneaky jag är). Besök hennes blogg på HÄR!

Tjabba allesammans,

Ännu en vecka som har gått i rasande fart. Det händer alldeles för mycket fortfarande för att man ska kunna smälta det. Men så kanske det kommer vara hela det här halvåret? I alla fall har det hänt mycket sen senast jag bloggade. Jag har blivit utskälld på franska, besökt La Défanse med vårterminseleverna (därav bilderna), ätit massor med mat, vara lite ledsen, varit glad, shoppat igen (men hittade inget...) och framför allt gått i skolan som vanligt!

Jag har tänkt mycket. När blir man bättre på franska? Visst det går framåt, men alltså, jag vill vara bra NU! Jag vill förstå allt NU! Men det gör jag ju inte. Det leder till många missförstånd, vissa allvarliga och vissa inte så allvarliga. Men det är så jobbigt att bo i någons annans hus och inte kunna kommunicera som jag vill...

Men nu ska vi bli på bättre tankar. Imorgon ska jag käka middag med min fadder (världens bästa fadder!! Bara för att hon läser min blogg säger jag så...) och sedan gå på bio! Ûbermysigt!

Puss och kram, skumbanan

Kommentarer
Postat av: alice

hihi mais bien sûr c'est cool snyggbeckssss!!

2012-01-14 @ 00:21:43
URL: http://aliceol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0