dimanche

Hallå,

Idag är det söndag och det står plugg på schemat idag. Bara jag kommer igång med det... Min madame har sin syster och dotter över på besök som jag fick hälsa på i pyjamas, men det gjorde inte min madame något sa hon och gullade med mig. Eh, hennes humör går upp och ner som en jävla raket?!

Jaja, igår var jag och min madame i montmarte. Där var jättemysigt! Ska absolut dit fler gånger. Sedan träffade jag min fadder Vera hängde lite och sedan anslöt sig en till drös tjejer och vi åt och såg på bio. Mys. Vi såg New Years Eve som var en perfekt cheezy film.

Nu ska jag se på lite serier innan jag drar igång med pluggandet.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0