mon village

Idag på kvällen har det varit bättre med hemlängtan. Känns skönt! Idag i alla fall så drog skolan igång på riktigt. Jag skulle tydligen gjort massa mattetal tills idag som hon inte hade sagt någonting om? EH vi har en väldigt konstig lärare... Men nu på kvällen har jag i alla fall fått lite gjort. För om jag ska få bra betyg med henne som lärare får jag slita.

Shit vad jag längtar efter rean här i Paris!! Den börjar på onsdag och min Madame berättade att folk köande utanför Gucci, Prada och alla exclusiva märken redan klockan fyra på morgonen (om jag fattade rätt... vore ju inte första missuppfattningen...), och det är ju helt bizarrt (det säger man jättemycket här i Frankrike förresten)! WOHO, det kliar i mina fingrar! Men jag måste spara pengar om jag ska kunna vara här ett halvår, eeehh hehe.

Idag bjuder jag i alla fall på fina bilder från Lomma! Åh saknar mitt rum (fast Paris är ju jävligt häftigt, har bara inte hunnit ta några bilder).






Kommentarer
Postat av: Totte

KOLLA IN:

http://londonteaparty.blogg.se/



Hoppas allt är braa med dig!!!!



Kyysaar

2012-01-10 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0