hurtiga

Wiho så hurtig man är! Andra gången jag tränar här i Paris under två månader om man inte räknar idrotten och den kaosiga fotbollsträningen... Men jag och Malin såg Lisas match sen stack vi ut och sprang, gjorde styrka och sedan intervaller. Nu känns det fett bra. Är riktigt stolt. Hatar att springa med tillsammans blev det faktiskt kul. Nu har jag skrivit lite av min essay, men... den suger riktigt hårt! PANIK! I alla fall så fyller man arton år imorgon och det känns verkligen inte som om det är min födelsedag alleles snart. Kommer sakna mamma och pappa fett mycket imorgon för jag kommer inte få någon traditionell tårta och presenter på sängen... Men de kommer på fredag! Wiho! Sen ska Lisa sova hos mig också så helt ensam blir jag inte. Dock tror jag att jag måste egna min födelsedag åt att plugga rätt så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0