trois mois

Fick sms på min mobil idag att jag måste ladda den innan lördag. Det betyder att vi har varit i Paris i tre månader. Herregud. Känns ju som om tiden har börjat nu när det äntligen har blivit varmt! Alltså åtta veckor kvar... Låter så himla lite men är ändå mycket. Har dessutom så mycket att längta till: hem till Sverige, mina tjejer kommer hit, London, föräldrarna kommer igen osvosv. Så har fått en impuls nu att jag vill göra så mycket som möjligt hela tiden. Men får nästan tvinga mina kompisar att leka med mig för att de ska bara plugga hela tiden... TRÅKIGT!

Ska tydligen vara värsta familjemiddagen här ikväll. Kommer bli fett stelt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0