la vie ca va très bien



Tjabbatjena!

Livet flyter på och jag lever på att jag har fått hund, men dock i Sverige. Hehe, går runt och visar bilder hela tiden för ALLA. Ingen missar min hund Tello! Var i Le Marais idag igen med Kajsa och köpte min tröja. Sen fikade vi lite och letade efter urbanears till Kajsa och nu är jag hemma. Har snackat på facebook och skype med massa sköna brudar. Wiho, de ska komma och hälsa på snart! I april månad kommer bli galen om det blir som planerat! Sverige -London - Paris - Föräldrar - varmt väder (förhppningsvis!!)

FICK NYSS REDA PÅ ATT JAG FÅR BO I TOVES VÄRDFAMILJ I LONDON! WIHO! SÅ JÄKLA GLAD! Då kommer jag London den 19 april! WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0