annars då?

Ja, livet rullar på. Har två dagar kvar av praktiken, sedan helg, klassresa, studentvecka, skolavslutning och sedan hem till mitt lilla Sverige igen.

I måndags jobbade jag till tre sedan stack jag och mötte upp några andra tjejer och följde med på deras shoppingrunda. Köpte en jeansväst för tio euro. Ganska nöjd. Sedan åt vi på restaurang tillsammans, mys!
Igår var vi på den Svenska Ambassaden med skolan och sjöng sånger och hyllade våra franska faddrar...
Idag har jag jobbat och nu ligger jag i min säng och mår lite krassligt. Inget bra läge att blir sjuk nu. Men som sagt, jag bor ju inte i världens fräschaste lägenhet med en tant som röker inomhus. Kanske inte är så konstigt att jag blir sjuk hela tiden...


Fina Vera och Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0