je vis

Detta har jag gjort sedan jag sist skrev:

1. Jag har klarat av halva praktiken. En vecka kvar to go. Kommer vara så skönt när det är över.
2. Jag har gått och lagt mig klockan nio alla dagar. Känns dumt att sova när det är ljust ute.
3. Har träffat Vera efter jobbet och pratat, ätit och chillat i parker.
4. Har sovit hos Kajsa och bara njutit.
5. Shoppat en ny mintgrön klänning.
6. Har hälsat på Kajsas och Alices prao.
7. Hälsat på Veras med...
8. ... Och ätit lunch och solade med henne efter hon slutade i en park.
9. Har ätit middag på Vapiano med Malin och Kajsa.
10. Sett hur fint Alice bor.
11. Insett att Neuilly verkligen är mysigt.
12. Gått ut och dansat med hela gänget och haft en kanonkväll.
13. Sovit hos Alice med Kajsa och än en gång beundrat hennes lägenhet.
14. Tagit en till shopping runda på La Def och käkat lunch.

Nu sitter jag i min säng och det skulle inte sitta fel med att se en film. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0