qu'est-ce qu'il a passé?

OH MY GOD! Är så stressad! Har hänt så mycket sen sist och har så mycket att berätta men har inte tiiiiiiid!! Idag är det en stor studenfest på Svenskaklubben och det kommer bli så roligt men också väldigt känslosamt. Nu när man kan räkna dagarna tills man ska hem på en hand vet man att man är nära slutet. Gud, en stor mega viktig franska presentation imorgon (HÅLL TUMMARNA FÖR MIG) och sedan är det inte mycket kvar. Idag övade vi igenom låtarna till skolavslutningen. Kan tänka mig att det kommer bli många tårar när Kajsa kliver upp på scen!

HAR VARIT I LOIREDALEN OCKSÅ! Vi har varit på klassresa söndag-måndag i Loiredalen och kollat på slott. Det har varit superduper mysigt och jag var alldeles glad i magen när vi satt allesammans från SSP vid vattnet och spelade gitarr och hade allsång. Kommer inte fatta vad jag har upplevt här i Paris under dessa fem och en halv månaderna förrän jag är hemma i Sverige igen och sitter där på Polhemskolan och längtar tillbaka för att allt är grått och trist och allting suger. NU SKA JAG CARPA, CARPA, CARPA!

Je dois profiter mes derniers jours, parce que bientôt je vais revenir en Suède. Je t'aime, Paris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0