sommarvärme

Det har varit SOMMAR idag! Och nu menar jag inte att man har kunnit sitta ute och fika i en halvtimme utan faktiskt ligga och sola i shorts och t-shirt (som till och med var för varmt)! Så idag hade vi först vinprovning i skolan (så gör man i Paris) sedan käkat lunch i park Monceau och haft jobbiga lektioner på eftermiddagen för man ville bara ut i solen! Det har också varit utklädningsdag i skolan. Jag var fotbollsspelare. Kände mig inte så värst utklädd... Sen stack jag och Kajsa och köpte converse till henne OCH köpte biljetter till mig för jag ska till LONDON! WIHO! Och inte nog med det stack vi till Montmarte och jag drack min första lagliga öl i sommarvärmen. Finfin dag! Tio poäng av tio möjliga!

Imorgon kommer mamma och pappa. Jag ska möta dem klockan halv ett på flygplatsen! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0