för lite tid

Vi är lediga idag och livet flyter på men ångesten gnager i bakhuvudet. Mindre en tre veckor kvar tills frihet från pluggandet så det är bara att bita ihop. Det som har hänt är att i söndags hade Frankrike presidentval. Men har blivit väldigt insatt på grund av att man pratar om det hemma, i skolan och med kompisarna. Känns som jag äntligen har fått en lite push till i franska när jag varit länge i en svacka. Men nu är det bara fem veckor kvar och fyra dagar. Tiden kommer flyga förbi. Dock har det inte blivit varmt än... Var är våren, solen och värmen?

Om åtta dagar kommer mamma och pappa igen. Min madame påminde mig igår att det var NÄSTA vecka. Tiden går för fort att man ska hänga med och man har massor att tänka på. Men ska bli jätteroligt att få träffa min föräldrar igen och bara vara. Vet bara inte än vad vi ska göra... hm, förslag (inte det klassiska)?

Nu får jag väl ta mig i kragen och plugga lite. Jag hatar att plugga. Vill bara njuta av min sista tid här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0