det rullar på

Har nyss varit ute och sprungit för fjärde gången. Alltså en gång per månad har jag sprungit! Gör nog så mycket skillnad... Äh, för mig gör det. Känner mig jätteduktig nu i alla fall. Plugget har inte gått så bra... Det är svårt och jag ger upp för lätt.

Igår var vi på en utställning med Tim Burton. Den var interessant och cool! Det är han som har gjort filmer som Alice i underlandet, Nightmare before Christmas, Batman och den nya filmen Dark Shadows som vi såg efter utställningen. Den var sjukt skum. Men hela Tim Burton är skum! Vi åt också middag och myste.

Idag ska vi på en dubstepklubb förhoppningsvis. Ska bli roligt. Sen imorgon blir det plugg med Vera hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0