vinden är varm

29 grader i Paris idag (utan sol)! Inte illa och väldigt svettigt. Jag hade alldeles fel kläder på mig, jeans och converse som var väldigt lökiga och varma. Hade både prov och redovisning idag. Provet var väldigt klurigt (ja, jag har ju Thomas...) så ni alla får hålla tummarna för mig så jag når upp till ett VG. Redovisningen kändes jättebra. Glömde lite små grejer, men tror inte det var så viktigt. Men hade bra flyt, så är nöjd. Sedan var jag i montmartre och hälsade på min prao (restaurang). Där ska jag praoa med en annan från svenska skolan, Johan, i två veckor. Ska bli jätteroligt. Måste dock ha svarta skor (inte tygskor), kostymbyxor och en vit skjorta. Det vet jag inte hur jag ska fixa än... SNART ÄR DET HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0